Cerpen lucu bahasa Afrika

Cerpen lucu bahasa Afrika


Sommige sê die dae van korrupsie is die mooiste tyd vir ons kollege .. dit kan waar wees, dit nie kan. Miskien is dit hang af van die persoon in 'n tyd toe hy gevoel die tyd is die mooiste. Of selfs hy voel nooit enigsins gedurende die mooiste tyd in die kollege. Wuahh ernstige .. ja. Die persoon mag nie weet hoe om te geniet en voel die skoonheid in die lewe. Of miskien daardie persoon lewe altyd plat vervelig en oninteressant ... jammer ... as ek nog beter om die toring te klim wanneer dit is net 'n bietjie hoogspring geskryf ... 'n vinnige manier om die lyding te verkort.

As my lewe is anders 'n bietjie anders in elk geval ... Ja .. soms vervelige, irriterende soms onrusbarende ...! waarom nie, ek woon 'n middelmatige ronde is inderdaad baie bekommerd ... Dit is inderdaad 'n middelmatige ekonomie ee plus meer ly aan die regs-pas nie meer in die gesig staar .. !! wuaahh as Gini in elk geval ek jatuhin jouself nihh.

Maar eerlik alles wat ek verstaan, want ek dikeluarin van die baarmoeder ouers Gué ... hy doen, ek is 'n klein tyd hierdie weve al soos beteken dat ons kan aflei dat die vooraf middelmatige inderdaad bestem vir my, want ek is gebore op die aarde ... jammer regtig ja ... maar nadat hy die werklikheid en die werklikheid in die gesinsomgewing ek uitgedraai het ek net besef, my broers is al amper so ellendig as my. Almal van hulle gely het van die lewe die hoof te bied middelmatige.

Weereens, kan ons aflei dat die kwessies in die middel van bespreking hierdie tyd is, want ek het broers wat al die ouers om hul kinders verlaat. So skep die opvolger van wat nie ver van die boom is. So ontken die lyding is dieselfde as die ontkenning van die erfenis van my voorvaders. So moet die goeie en wyse opvolger moet dankbaar teenoor die erfenis wat gegee is vir my bly.


Penulis ;
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar