Cerita situ bagendit dalam bahasa Afrika

Cerita situ bagendit dalam bahasa Afrika


In die antieke tyd tot die noorde van die stad van pylwortel daar is 'n dorp waarvan die inwoners is meestal boere. Omdat die grond in die dorp is baie vrugbaar en is nooit kort van die water, die rys velde wat hulle produseer altyd oorvloedige rys. Maar selfs so, die inwoners van die dorp bly swak tekortkominge.

Dit was nog 'n bietjie donker en dou nog vasgeklou in die blare, maar die inwoners het gehaas om hul velde. Vandag is die dag van die oes. Hulle sal rys oes vergeelde en verkoop dit aan 'n middelman vernoem Nyai Endit.

Nyai Endit is die rykste man in die dorp. Haar huis is luuks, baie ruim skure rys omdat nogal tegemoetkomend rys gekoop van boere in die dorp wees. Ja! Alle boere. En boere onwillekeurige se verkoop hul oeste te Nyai Endit.Mereka gedwing om al hul oeste te verkoop teen 'n winskoop prys as jy nie wil hê dat die saak met wag-wag nyai Endit opdrag kry. Dan as hul rys voorrade opgeraak, hulle moet koop nyai Endit met die stygende pryse.

"O ja lot wanneer ons verander?" Het een boer om sy vriend. "Moenie vir my te hou om te lewe soos hierdie. Hoekom, wel, God straf nie die skuldeiser dit? "
"Shhh, doen kenceng-kenceng atuh, later was daar gehoor!" Antwoord sy vriend. "Ons moet geduldig mah wees! Later sal vergelding in goedere vir mense wat onreg lief is om ander te kom. Kan mah God slaap nooit! "

Terwyl Iru Nyai Endit is die beheer van die rys skuur.
"Barja!" Het die huishoudster Endit. "Hoe? Is almal van rys is aangekoop? "Het nyai Endit.
"Beres Nyi!" Antwoord die wag het Barja. "Dit kan nagegaan word skure Nyi! Die skuur is vol gevul rys, selfs 'n paar nog ons red uit omdat dit nie meer het pas. "

"Ha ha ha ha ...! Binnekort sal hulle hardloop uit rys en sal padiku koop. Ek sal ryker !!! Goeie! Hou 'n ogie oor die boere, moenie toelaat dat hulle hul produkte elders te verkoop. Gee 'n les vir almal wat uitgedaag! "Sê Nyai Endit.

Seker genoeg, 'n paar weke later begin die dorpenaars te hardloop uit voedsel selfs baie mense wat begin om honger ly. Terwyl Nyai Endit altyd partytjie met 'n luukse kos in die huis.

"Ag meneer, ons rys toevoer loop laag. Gou het ons gedwing word om te rys te koop om Nyai Endit. Buurman het gesê die prys is nou vyf keer hoër in vergelyking met wanneer ons die eerste keer verkoop. Hoe ya meneer? Tog moet ons ook ander doeleindes te koop. O Here, gee ons weerlig op die vrag wat ons dra. "
Dit swaar dorpenaars op willekeur Nyai Endit.

Een warm middag, van die einde van die dorpie lyk 'n ouma wat gebuig oor gestap het. Hy het nedersettings met 'n blik van jammerte.
"Hmm, jammer die inwoners van hierdie. Hulle gely net as gevolg van die optrede van 'n kursus. Dit blyk dit moet onmiddellik beëindig word, "het gedink die ou vrou.

Hy stap oor na 'n inwoner wat dreun rys.
"Nyi! My passasier gevra, "het die ouma.
"Ja nek Geen what?" Het Nyi Asih synde die rys dreun
"Waar kan ek die rykste mense in die dorp vind?" Vra die ouma
"O, jy bedoel die huis Nyi Endit ouma?" Het Nyi Asih. "Dit is naby aan Ouma. Ouma gebly reguit totdat jy die vurk te vind. Toe het ouma beurt. Later sal die ouma 'n baie groot huis te bekyk. Dis sy huis. Inderdaad, daar moet 'n ouma te Nyi Endit wees? "
"Ek wil om te vra vir aalmoese," het die ouma.
"Ag nutteloos ouma het hom gevra, gaan ga gegee. As honger ouma, kan ouma by my huis eet, maar nugter, "sê Nyi Asih.
"Jy hoef nie," het die ouma. "Ek wil net sy reaksie weet as daar bedelaars het om te bedel. O ja, jy vertel ander mense gereed om te vlug te kry. Omdat gou daar 'n groot vloed sal wees. "
"Ouma grap?" Het Nyi Asih geskok. "Waar daar kan oorstromings in die droë seisoen wees."
"Ek is nie 'n grap," het die ouma. "Ek was die een wat lesse om Nyi Endit sou gee. Daarom ontruim onmiddellik, neem waardevolle artikels aan jou behoort, "het die ouma.
Daarna het die ouma het meniggalkan Nyi Asih wat toekyk.

Intussen Nyai Endit geniet 'n pragtige ete, so ook die centengnya. Die bedelaar het in die voorkant van die huis Nyai Endit en direk gekonfronteer deur die boewe.

"Hey ou bedelaar! Get out of here! Moenie toelaat dat hierdie vuil stoep vertrap voete! "Gebreek boewe.
"Ek wil om te vra vir aalmoese. Daar mag oorskiet kos wat ek kan eet nie. Vir drie dae het ek nie eet nie, "het die ouma.
"Wat moet ek omgee," gebreek boewe. "Net wat ek was jou pa? As jy wil om 'n maaltyd te koop so moenie vra! Daar, 'n vinnige gaan voordat ek sleep! "
Maar die ou vrou het nie beweeg nie op sy plek. "Nyai Endit uit! Ek wil om te vra vir aalmoese. Nyai Endiiiit ...! "Skree die ouma.
Centeng- wag het probeer om die ouma wat aanhoudend geskreeu sleep, maar dit was tevergeefs.

"Wie de hel is skree," het Nyai Endit. "Steur mense eet dit!"
"Hey ...! Wie is jy ou ouma? Hoekom skree voor mense se huise? "Gebreek Nyai Endit.
"Ek wil net om te vra vir 'n bietjie kos, want dit het drie dae was ek nie wou eet nie," het die ouma.
"Lah..ga dieselfde maaltyd ek vra hoekom? Niks! Get out of here! Later baie vlieë soen jou reuk, "sê Nyai Endit.
Die ouma in plaas daarvan om maar steek sy stok in die grond en dan kyk Nyai Endit verwoed.
"Haai Endit ..! Gedurende hierdie tyd God gee rijki volop, maar jy is nie dankbaar. Jy is 'n vrek! Terwyl honger dorpenaars is jy selfs mors kos "skreeu die ouma vurige. "Ek het hierheen gekom as 'n antwoord op die gebede van mense wat ellendig as gevolg van jou doen! Nou bereid wees om jou straf ontvang. "
"Ha ha ha ... Jy wil my straf? Nie een van ya? Jy sien nie die lyfwag-centengku veel! Op 'n beroerte nie, sal jy sterf, "het Nyai Endit.
"Moenie moeite doen om my weg te stuur," het die ouma. "Ek sal gaan van hier af as jy my stok kan intrek op die grond."
"Basiese gek ouma. Hoe moeilik nyabut stok. Sonder enige poging ek kan! "Het Nyai Endit arrogant.

Hup dan! Nyai Endit probeer om die stok te trek met die een hand. Turns out die stok is nie budging. Hy probeer dit met albei hande. Hup Hup! Nog nie te beweeg nie.

"Damn!" Sê Nyai Endit. "Wagter! Ontkoppel daarby te hou! Pasop dat totdat nie ontwortel. Ek sny jou salaris! "
Guard-wag is 'n poging om die stok ouma verwyder, maar al is dit geteken is deur drie mense, hou dit egter nie gesteur gebly.
"Ha ha ha ... jy nie daarin slaag?" Sê die ou vrou. "Dit blyk dat energie nie sal neerkom op veel. Sien ek sou hierdie stok trek. "
Brut! Met 'n ruk, het die stok gelig van die grond af. Byuuuuurrr !!!! Skielik uit die voormalige tancapan stok ouma stort stroom van water.
"Endit! Dit is die straf vir jou! Hierdie water is trane van die mense wat ellendig as gevolg van jou. Jy en al jou besittings sal onder die water deur die water! "
Na hierdie woorde het die ou vrou skielik verdwyn iewers. Leef Nyai Endit wat by die water erg oorstroom paniekbevange. Sy het probeer om uit te voer na sy eiendom te red, maar die vloed vinniger verdrink saam met sy eiendom.

In die dorp het nou gevorm n pragtige bietjie meer. Mense noem dit 'Bagendit. Situ beteken meer en Bagendit afgelei van die woord Endit. Sommige mense glo dat soms kan ons die Leech van die matras sien in die bodem van die meer. Hy het gesê dit is die openbaring Nyai Endit nie in staat was om te ontsnap uit die strik van die vloed.


Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar