Puisi cinta dalam bahasa Polandia

Puisi cinta dalam bahasa Polandia


Powinienem trzymać się z dala od ciebie
Czy mi brakuje
Jeśli nie jestem z tobą
Terfikirkah przez Ciebie uciekać zostawiając mnie
Kiedy przeplatają się w tym samym ASA

Czy nasycone łechtać swoje serce
Nie wiem i nie chcę wiedzieć,
Można kiedykolwiek wątpić mnie
Może też zachwiać raz zdominowany kalbumu
Ponieważ serce jest rozległe pole, które nie mogą być rozumiane
To nie może być zrozumienie

A kiedy pustka, która przychodzi do ciebie
Drażniąc się na wiosnę w swoim sercu
Menghempas czarną chmurę w umyśle

By nie wzywam was,
także wysyłając wiadomość zapytać,
a nawet po prostu rozmawiając pozdrowić,
Uwielbiam uciec od ciebie,
nie dlatego, że cię nienawidzę

Jednakże, ponieważ chcę, aby dbać i opiekować się sobą odosobnienia pułapkę,
Kocham, aby utrzymać siebie i siebie,
utrzymania czystości i czystości,
utrzymania zaszczyt i honor, ...
utrzymać czystość mojego serca i serca

To jak cię kocham,
Kocham cię w moim milczeniu,
bo moja cisza jest dowodem mojej miłości do ciebie

A teraz stan beszta mnie
więc może mi pomóc z moich błędów, jakie popełnili, chociaż twoje wdzięki na mnie nie została zwrócona,

Nie mogę zaprzeczyć,
że każdy człowiek na pewno czuć naturę,
w tym problemów będących przedmiotem zainteresowania w płci przeciwnej,
a następnie, jeśli to konieczne

przez co, jeśli to serce Jestem zakotwiczona do każdego, kto nie jest osobą później
Jeśli serce jest bardzo wrażliwy na wpływ siebie, że mają go, gdy serce jest złe w zarządzaniu,

http://buangjauhgantungtinggi.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar